петък, 14 юли 2023 г.

История за началото / A story about the beginning Dijipletivo


 Fb Dijipletivo

www.dijipletivo.blogspot.com 

dijipletivo@abv.bg

dianaangelova@seznam.cz


Hello, I'm Diana Angelova Diji, 

designer of hand-knitted jewelry and accessories for everyone Dijipletivo ! 

Today I will tell you my story about the beginning of Dijipletivo, how I started making jewelry ...

Today I was at Přihrádek Zámek Pardubice, I also experimented with different make-up. It started to rain heavily and I hid under the arch at the castle entrance.

How did I start creating jewelry? Since I was little, I have loved mom's jewelry, I rummaged through her jewelry boxes, I put it on, I looked in the mirror. I learned from my grandmothers and from Aunt Rudilfina to crochet. I graduated in 1999 Technical School of Textiles and Clothing, Sofia. After that, I focused on the economy. I didn't stop knitting! I love scarves and hats, I also had long hair then. I also love tiaras. I knitted two scarves, yellow and beige, for I also made two diadems from them, and it occurred to me to make earrings as well.Ten years After I graduated from a textile technical school in Sofia, I created Dijipletivo./Didi's knitting. I made two scarves, yellow and beige, I also made diadems with them, it occurred to me to make earrings. And so It all started in 2011.

In 2022 in the Czech Republic, thanks to my friend Renata, I met Timi. Thus began the new era of Dijipletivo jewelry and accessories!

 Thank you girls!

Today I am wearing jewelry from the "Bulgaria" collection, suitable for elegant outfits, for everyday life. 

I like to experiment with different yarns. 

I wear: a ring, a hair band, which I put on my arm as a bracelet, earrings, a brooch and necklace.

 I also make key chains and pendants that you can put on your bag or bag, suitcase. .. for decoration (so you will always know where they are, because they will have a unique accessory).


Здравейте ,аз съм Диана Ангелова Diji , дизайнер на ръчно плетени бижута и аксесоари за всеки! Днес ще ви разкажа моята история за началото на Dijipletivo,как започнах да изработвам бижута ...

Днес се намиран при Přihrádek Zámek Pardubice, експериментирах и с различен грим .Започна да вали проливен дъжд и се скрих под свода към входа на замъка .

Как започнах да създавам бижута ?От малка обичам бижутата на мама , ровех в нейните кутии с бижута ,слагах ги се оглеждах в огледалото .Научих се от моите баби и от леля Рудилфина да плета на една кука .Завърших през 1999 г.Техникум по текстил и облекло ,София .След това се ориентирах към икономиката .Не спрях да плета !Много обичам шаловете и шапките , тогава също имах дълга коса .Обичам и диадемите .Изплетох два шала ,жълт и бежов , към тях направих и две диадеми , хрумна ми да изработя и обеци .Десет години след като завърших текстилен техникум в София създадох Dijipletivo./плетивото на Диди/.Направих два шала , жълт и бежов ,към тях изработих и диадеми , хрумна ми да направя и обеци.И така започна всичко ,през 2011г.

През 2022 г.в Чехия , благодарение на моята приятелка Рената, се запознах с Тимеа ( Timi ) .Така започна новата ера на бижутата и аксесоарите Dijipletivo! 

Благидаря ви ,момичета ! 

Днес съм с бижута от новата колекция "България " , подходящи да за елегантни тоалети , за ежедневието .

Обичам да експериментирам с различни прежди .

На себе си нося : пръстен , ластик за коса ,който съм сложила на ръката като гривна , обеци , брошка и гердан .

Изработвам също ключодържатели и висулки за чанти, куфари , сакове ...


Ahoj, jsem Diana Angelova Diji, 

návrhářka ručně pletených šperků a doplňků pro každého! Dnes vám povím svůj příběh o začátku Dijipletiva, jak jsem začal vyrábět šperky ...

Dnes jsem byla na Přihrádku Zámek Pardubice, také jsem experimentovala s různými make-upy.Začalo hustě pršet a já se schovala pod klenbou u vchodu do zámku.


Jak jsem začalа vytvářet šperky? Od mala jsem milovala maminčiny šperky, prohrabávala jsem se její šperkovnice, oblékla jsem si je, podívala se do zrcadla. Učilа jsem se od svých babiček a od tety Rudilfiny k háčkování. Absolvovalа jsem v roce 1999. Technická škola textilní a oděvní, Sofie. Poté jsem se zaměřila na ekonomiku. Nepřestala jsem plést! Miluji šály a čepice, měla jsem tehdy i dlouhé vlasy. Také miluji čelenky. Pletla jsem dva šátky, žlutý a béžový, protože jsem z nich vyrobila i dve čelenky a napadlo mě vyrobit i náušnice.Deset let poté, co jsem absolvovala textilní technickou školu v Sofii, jsem vytvořila Dijipletivo./Di's Knitting. Udělala jsem dva šátky, žluté a béžové, taky jsem s nimi dělala diadémy, napadlo mě vyrobit náušnice. A tak to všechno začalo v roce 2011.



Dnes mám na sobě šperky z nové kolekce "Bulgaria", vhodné k elegantním outfitům, pro každodenní život. 

Ráda experimentuji s různými přízemi. 

Nosím: prsten, gumičku do vlasů, kterou si dám na ruku jako náramek, náušnice, brož a náhrdelník.

Vyrábím i klíčenky a přívěsky, které si můžete dát na tašku nebo tašku, kufr. .. na ozdobu (takže budete vždy vědět, kde jsou, protože budou mít jedinečný doplněk).

Няма коментари:

Представена публикация

Dijipletivo и Nikimageart в Гранд хотел България 2016